سافتر دانلود

با ما فتوشاپ خود را بروز نمایید

با ما فتوشاپ خود را بروز نمایید

سافتر دانلود

با ما فتوشاپ خود را بروز نمایید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

قونت فارسی ارشیا

دوشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۲، ۰۸:۳۴ ق.ظ

به دلیل استقبال زیاد از فونت ها من یک دونه فونت دیگه براتون قرار دادم ولی از فردا فونت ه رو به صورت مجموعه یا 5 تا یی قرار می دم

امید ,وارم خشتون بیاد

این هم از فونت ارشیا

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

این هم عکسش فقط فقط نظر یادتون نره


فونت  ارشیا




 

این هم لینک دانلودش

 

مشکل قالب سایت که دوتا قالب بود هم حل شد

 

لینک دانلود

http://uploadboy.com/9597yvtqfz7c.html
 

ببخشید اگه عکسش نیومده   اخه لینک درستی به من نداد اپلود سنتر

دوستان  این سایتsofter.tk  یا  softer.rzb.ir سایت قبلی من بوده پس اگه شباهتی دیدی نگید کپی برداری بوده  نه   من دارم مطالبم رو از رز بلاگ به بیان انتقال می دم با تشکر


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی